Livrarea produselor
Livrări pe teritoriul României
- Comenzile plasate online pe www.opink.ro sunt livrate prin Urgent Cargus la adresa clientului specificată în formularul de comandă.
- Beneficiezi de livrare gratuită pentru comenzile cu valoare peste 250 lei, pentru toate localitățile din România din rețeaua firmei de curierat.
- Termenul de livrare este de 24-72h de la data plasării comenzii, cu excepția comenzilor plasate în weekend.
- Pentru comenzile sub 250 lei, taxa de transport este de 14 RON pentru localitățile din rețeaua firmei de curierat, indiferent de modalitatea de plată – ramburs sau plată on-line/transfer bancar.
- Pot apărea întârzieri din diverse cauze: sărbători legale, Black Friday, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de opink.ro.
Comenzile primite vineri după ora 15:00 vor fi procesate lunea următoare. - Nu se efectuează livrări în weekend. Livrările se realizează doar în zilele lucrătoare, de luni până vineri. Înainte să primești coletul, vei fi contactat de către curier pentru a confirma prezența la adresa de livrare. În cazul în care curierul nu te găsește la destinație și nu reușește să predea coletul, comanda va fi returnată la sediul magazinului online. Daca vei dori ulterior produsele, poți replasa comanda.
Livrări internaționale
- Pentru comenzi online a căror valoare depășește 1000 RON, livrarea este gratuită în orice țară din Europa. Pentru comenzi sub 1000 RON, calculul transportului se face automat pe site în funcție de destinație și de greutatea coletului, iar plata se efectuează în avans prin card sau PayPal. Livrarea se efectuează prin firma de curierat, la adresa de livrare menționată în contul tău de pe site, sau la o adresă distinctă, indicată în procesul de finalizare a comenzii.
- Aceste costuri de livrare vor fi indicate expres în timpul procesului de finalizare a comenzii.
- În momentul în care coletul se predă firmei de curierat vei fi notificat prin email. Livrările se efectuează în zilele lucrătoare, de luni până vineri.
- Toate riscurile legate de produse, inclusiv pierderea sau deteriorarea produselor, vor reveni clientului din momentul livrării, atunci când acesta sau un terț desemnat de către client intră în posesia fizică asupra bunurilor, prin semnarea documentelor de transport.