Politica de retur
În cazul în care dorești să returnezi produsele achiziționate, opink.ro iți garantează termenul de retur prevăzut prin lege (OUG 34/2014), și anume 14 zile de la primirea produsului.
Pași pentru a solicita un retur:
- Completează datele din Formularul de Retur cu un simplu CLICK AICI
- Vei fi contactat telefonic sau prin email de un reprezentant al Serviciului clienți în cel mai scurt timp
- Expediază comanda de retur la adresa: Str. Vlad Țepeș nr. 6A, Focșani, jud. Vrancea.
- În termen de maximum 14 zile calendaristice de la recepționarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravalorii produsului/produselor returnat/(e), în contul specificat în Formularul de Retur.
Plata coletului nu se poate face ramburs întrucât produsele trebuie verificate. Coletele cu plată ramburs se vor întoarce la destinatar. Astfel, te rugăm, atunci când trimiți coletul, să completezi exclusiv „plata la destinatar”, NU „plata ramburs”, „schimb” sau „retur”.
Important!
Produsul pe care îl vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale ( legea 249/2015, art. 16(8). Te rugăm să folosești un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Nu se poate returna contravaloarea produsului dacă acesta este zgâriat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme vizibile de uzură.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător.
În cazul în care ai primit un produs cu defect sau altul decât cel comandat, te rugăm să transmiți solicitarea în scris la adresa comenzi@opink.ro, împreună cu fotografiile produselor recepționate. Returul în acest caz va fi organizat de către opink.ro.
Înlocuirea produselor
Pașii pentru eficientizarea politicii de schimb:
- Dacă dorești să schimbi produsul cu o altă culoare/mărime/model, te rugăm să ne contactezi în prealabil prin email la adresa comenzi@opink.ro în care vei specifica numărul comenzii, numele și prenumele complet cât și produsul pe care îl dorești la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit de tine nu mai este în stoc, îți poți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine sau restituirea lor de către noi. - Un reprezentant OPINK îți va confirma pe e-mail sau telefonic disponibilitatea produsului pe care îl dorești la schimb.
- Cu acordul tău (telefonic sau pe e-mail), coletul cu o noua mărime sau noul model va fi trimis prin curier cu SWAP – colet la schimb. Așadar, odată ce primești noul colet va trebui să ii predai curierului coletul vechi (ambalat în protecție de plastic).
Orice produs pe care îl vei returna trebuie să nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale ( legea 249/2015, art. 16(8). Te rugăm să folosești un ambalaj protector pentru expediție, daca se poate cel original. Produsul nu poate fi schimbat dacă este zgâriat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzură. - Pentru comenzile de schimb taxa de livrare este de 18 Lei si aceasta va fi suportată de client.
Atenție! Nu primim colete returnate cu plată ramburs.
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.
Limitare de responsabilitate
Valoarea maximă a obligațiilor noastre față de orice cumpărător, persoană fizică sau juridică, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a unui produs, este egală cu prețul de cumpărare al produsului respectiv, dacă s-a efectuat deja plata. În cazul în care clientul a suportat și costurile de transport, se vor restitui și aceste costuri.